Mitään en edelleenkään ole oikein saanut aikaiseksi ja Tanjalta saamani toinen Toveri maaliskuun muistaminenkin on vielä kuvaamattakin, mutta se oli kaunis muistikirja. Oman muistamiseni sain liian myöhään postiin eikä se edes ehtinyt oikean viikon puolella perille, anteeksi! Seuraava on sentään jo pakattunakin Hymy. Sain kuulla, että Australiastakin on lähtenyt mulle tulemaan kaikkea kivaa jotka toivottavasti ehtivät perille ennen kuin menen taas Ortoniin.

Siis, kerron hiukan tulevista tapahtumista niin sekin saattaa jopa selvittää sitä miksi olen niin saamaton yms. Menen tällä alkavalla viikolla KYSiin stereotaktiseen sädehoitoon keskiviikoksi, mutta sairaalaan täytyy mennä jo tiistaiaamusta ja kotiin pääsen torstaina. Mulle annetaan tuota sädehoitoa pään alueelle, kolmoishermon hermojuureen ja pyritään tällä hoidolla saamaan erittäin hankalaksi muuttunut kolmoishermosärkyni aisoihin. Mua vähän pelottaa tuo sädetys varsinkin kun se annetaan tuonne pään alueelle Yllättynyt. Sitten olen menossa 30.3. alkavalla viikolla viideksi päiväksi Ortoniin kuntoutukseen. Tuo kuntoutuskin tarjottiin mulle alunperin huomisesta alkaen, mutta en todellakaan pystynyt ottamaan sitä vastaan. Nyt olen siis kertonut täällä asioita, joita en alunperin koskaan aikonut tuoda tähän blogiin, mutta kun askartelua/käsitöitä ei nyt valmistu niin kertoilempahan edes jotain täälläkin. Koneen ulottuvilla olen siis vielä ehkä noin vuorokauden kuluttua ja seuraavan kerran jos kaikki menee hyvin torstaina/perjantaina (ja miksei se menisi).