Löysin minulle annetun vinkin perusteella aivan ihanan posliinmaalaustarvikesivuston; Posliiniporras, ja heillä on myös liike olemassa, mutta enhän minä koskaan liiku sillä suunnalla. Kiitokset vinkin antajalle!!!

Tässä kuussa olen saanut valmiiksi ainoastaan yhden kortin lomareissun jälkeen ja siitä on kuvakin, pari edellistä korttia on vielä kuvaamatta, mutta ilmestyvät nekin aikanaan.

765373.jpg

Tämä on nimpparikortti serkulleni ja tähän löysin korttipohjan Ylivieskasta Kärkkäiseltä. Korttipohjassa on himmeästi hopealla kuvattu ruusuja ja korttipohjat tuoksuvat!!!

Viime päivinä olen kyllä leikkaillut paljonkin kuvia, mutten ole saanut "kortinvalmistusautomaattia" käyntiin. Yhtenä ongelmana taitaa olla se, että mulla on kaikki paikat täynnä kortteja kun en ole keksinyt mitään myyntifoorumia korteille. Jos on ideoita niin heitelkäähän tulemaan, en varasta myyntipaikkojanne vaan otan ideat vastaan ja kehittelen sitä kautta omia, paitsi jos on olemassa jokin julkinen myyntipaikka.