Miten mä voin olla niin tumpelo kuin nyt olen ollut. Kävin muutama päivä sitten yhdessä blogissa, jossa oli "pyykit narulla"-pohja ja nyt en löydä kyseistä mukavan tuntuista blogia mistään. Kyseisesä blogissa oli ihan mukavasti näitä minua kiinnostavia käden taitoja. Olin mielestäni tallentanut kyseisen blogin suosikkeihin, mutta yllätykseksekseni sieltä löytyi pelkkä kuva.

Mä olen muutenkin niin tumpelo käyttämään kaikkia tällaisia systeemejä kun kaikissa blogeissa on omat kiemuransa enkä minä pääse niihin sisälle ja sen mitä kuvittelen jo oppineeni huomaan seuraavalla käyttökerralla unohtaneeni. Pah.

Tänäänkin väsäsin pari korttia valmiiksi ja suunnittelin paria seuraavaa, mutta kuvia en tekosistani ole ottanut, mutta josko saisin huomenissa aikaiseksi. Jos niin ehdin ehkä laitella ne tännekin vielä ennen mökille lähtöä.