Olen siis palannut kahden viikon mökkireissulta lähes viikkoa sitten aj nyt tulin enka kertaa moikkaamaan blogiani. Olen ollut tautisen väsynyt; joo oli reissussa muutaman päivän flunssassakin ja vaikeinta on ollut tottua tähän kotirytmiin joka on niin erilainen kuin tuolla maalla. Maalla kävin nukkumaan paria yötä lukuunottamatta ennen puoltayötä ja kotona en ehdi koskaan sänkyyn oikeastaan ennen yhtä vaikkakin nyt tämän vajaan viikon aikana olen käynyt parina iltana nukkumaankin jo puolenyön tienoilla.

Käsitöihin en ole koskenutkaan kun maanantain toimintaterapeutin tekemät testit kipeytti oikean käden niin, ettei sen kanssa juuri mitään pysty tekemäänkään. Kortteja olen kyllä hiukan vakmistellut ja saanut pari-kolme valmiiksikin. Täytyisi jaksaa kuvat nuo aikaansaannokset; sekä pino ennen reissua ja nuo muutamat kotiinpaluun jälkeen valmistuneet. Olen ollut kuvaamisen ja kuvien siirtämisen kanssa todella saamaton ja mökkikuvatkin on edelleen kamerassa vaikka ennen siirsin ne kotiinpaluupäivänä. Taidan olla jo vanha.