Olen kuullut muutamalta taholta, että käyvät tarkastamassa blogiani jopa päivittäin ja päivityksiä odotellaan ym. Ihanaa, että tästä blogista ollaan kiinnostuneita ja yritänkin nyt päivittää tätä edes hiukan muutaman valokuva muodossa ja saatan yrittää parantaa tapani päivitysten suhteen vaikka aika ei aina meinaa millään riittääkään (sanoo poissa työelämästä oleva laiskuri).

Toveri Syyskuulta, Ruusunkukalta olen saanut tosi ihania juttuja ja niistä sentään kolme ensimmäistä on jo kuvattunakin (viimeistä en ole ottanut pois kuoresta ettei eri osat katoa ennen kuvausta.

Ihana vuodenaikaan sopiva kortti ja mausteita juuri tämän ajan leivontaan (kaneli, kardemumma, vanilliinisokeri) sekä mantelipussi, josta mun on ollut ihan pakko vähän maistaa.

 Suklaasydämiä ja paperinukkekortti.

Korutarroja, voiveitsi, hammasystävällistä namia ja kortti, joka ei voi muuta kuin hellyyttää.

Neljännestä paketista kuva myöhemmin.

 

Sitten olen saanut yhdeltä nettiystävältä ihanat sukat "Ritvan sukat"-mallilla tehtynä uudesta aloevera-Nallesta

ja sain myös toiset samalla mallilla neulotut, jotka oli mulle isot ja annoin ne eteenpäin anopilleni (neulojan pyynnöstä etsin niille uuden omistajan) ennen kuin muistin kuvata. Ne oli neulottu seiskaveikasta ja olivat väriltään tumman lilat.

 

Näytänpä muutaman kuvan hardangerliinasta, jonka olen tehnyt muutamia vuosia sitten

liina kokonaisuudessaan ja mukana näköjään mun pömppä

yksi kuvio lähempää kuvattuna

kulma yksityiskohtana

...ja lisäksi tuleekin sitten ongelma johon pyydän apua

epätarkassa kuvassa näkyvä steariiniläikkä

pienet steariiniläikät keskellä liinaa, jotka yleensä valokuvien tms alla piilossa.

Osaako kukaan neuvoa miten lähtisin yrittämään noiden läikkien poistoa? Yritin jollain ns. hyvällä konstilla poistaa tuota suurinta läikkää kun se oli tuore, mutta näitä pieniä en silloin edes huomannut. Vahinko sattui kun liina oli ollut lipaston päällä vajaan viikon eli ovat nyt jo vuosia vanhoja.